Thursday, December 20, 2012

Mijn doel voor 2013

Ik heb mezelf een doel gesteld voor 2013. Ik wil meer energie gaan steken in mensen en dingen die mij energie geven in plaats van energie kosten.
Dit zal niet makkelijk voor me zijn, maar vind dat het moet na bijna 38 jaar. Meer in mezelf vertrouwen en minder nadenken over wat anderen er wel niet van zullen denken/vinden.
Ik neem aan dat ik deze teksten bij sommige van jullie herkenbaar zullen zijn. Als dat zo is, mogen jullie best laten weten hoe jullie hiermee omgaan. En misschien hebben jullie wel goede tips voor mij (meer dan welkom hoor).

De postcrossing hobby ga ik dan ook zeker voort zetten want hierdoor ontmoet ik alleen maar leuke mensen en krijg ik hier enorm veel positieve energie van. Als er volgend jaar een meeting een beetje in de buurt gehouden wordt, dan ga ik zeker proberen hierbij te zijn. Lijkt me erg gezellig.

Zo mijn doel staat genoteerd, nu eraan werken en de vruchten ervan plukken.

Ik zeg een goed 2013 voor iedereen.



2 comments:

  1. Klinkt als een goed voornemen... ik ga met je meedoen ^_^ We need positive energy!

    ReplyDelete
  2. Inderdaad Bibi. Samen moet dat toch lukken.

    ReplyDelete